Lilla Essingen

Det var ganska länge sedan som jag besökte någon ny rastgård, men idag tyckte jag det var dags för att kolla vidare. Och det blev hundrastgården på Lilla Essingen. Hit tar man sig antingen med 1:ans eller 49:ans buss. Hållplatsen är för 1:ans buss Lilla Essingen och med 49 Luxgatan. Så här års är väl ingen rastgård speciellt tilltalande. Men här på bilderna kan man ändå få en viss uppfattning om hur det ser ut.


Jag tror att det är ganska fint här på sommaren då man kan sitta och titta ut över vattnet. Rastgården ligger längs med Dagnygatan.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag skulle vilja ha fler rastgårdar här där vi bor. Den som vi besökte mycket förut kan småttingarna smita ur från, grindarna är inte helt täckta.. Dåligt!



Hmm.. Jag vet inte faktiskt. Vi har inte pratat om nästa helg. Eller, i alla fall inte söndagen. Vi kan ju se närmre helgen hur det ser ut. Annars lät det som ett bra förslag!

2009-03-08 @ 20:50:08
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Hk

Kolla gärna in min blogg och kommentera mitt sista inläg som handlar om oss kvinnor, har skrivit direkt från hjärtart så läs det gärna!

puss!

2009-03-08 @ 21:55:51
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Ser ju riktigt stort ut! Mysigt med vattnet, och kanske kan man ta en drink på Lux också ;)

2009-03-09 @ 04:03:47
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0