En chihuahua-bok

Jag har hört både positiva och negativa åsikter om denna bok. En del tycker att den är helt OK och andra tycker att den inte har något nytt att tillföra. Jag tycker att det är roligt att det har kommit en bok på svenska, för jag har bara hittat böcker om chihuahua-hunden på engelska tidigare. 

Ifall man är intresserad av att få veta lite om chihuahua-hunden, var man tror att rasen kommer ifrån från början, rasens karaktär osv, så tycker jag den här boken helt OK. Några små felaktigheter har jag hittat, men det finns ju i alla faktaböcker. Det kommer ju nya rön hela tiden.

På varuhuset Åhléns var priset 198 kr, men på Ad Libris finns den för 146 kr.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker oxå att boken bara är helt Ok. tycker bara att den snuddar vid saker, men bra för nybörjare och alltid kul att ha en svensk bok om sin ras:) vilka fel vare du hitta?:)

2009-03-02 @ 14:03:27
Postat av: Paulina

Ja helgen var kanon! :) Och jag känner mig fortfarande så glad över att vi var ute på vägarna precis när hundarna var på rymmen. :) Ang chihuahua boken så har jag den och den är rolig att ha, men som sagt inget man redan viste som chihuahua nörd. ;)

2009-03-02 @ 18:34:55
Postat av: Mickaela

jag har läst och kikat i den boken på biblioteket. Jätte bra bok med massor av bra tips och URGULLIGA bilder såklart som man verkligen inte kan sluta titta på. :=)

2009-03-04 @ 12:46:10
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: My

Jag tycker denna nya bok ger mycket mer,gå själv in och köp en eller boka den på biblioteket verkligen mycket fakta om allt med rasen

2012-11-13 @ 20:02:35
URL: http://www.litenupplaga.se/1087

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0