Elektrisk klotång

Jag har försökt med olika typer av klotänger, men inte hittat någon som riktigt har passat. Det är jättesvårt att klippa klorna på mina hundar, så jag tänkte att den här kanske är något man skulle ta och prova. Den här klotången ska läsa av elektroniskt var pulpan sitter och då indikera med rött ljus. När den visar grönt ljus är det OK att klippa.Jag har hört både positiva och negativa åsikter. De som inte gillar den här klotången har sagt, att den är svår att använda och att den är för stor. Vad jag har sett så finns den i två storlekar och jag har nu beställt den minsta. Den här kommer från Häromi och priset är 339 kr. Den ska levereras om ca 1 vecka. Så jag återkommer och talar om vad jag tyckte om den så snart som möjligt.

Quick Finder


Kommentarer
Postat av: Danielle

härligt!!! kul med produkt recention =)

väntar med spänning

2009-06-16 @ 09:26:26
URL: http://pompom.blogg.se/
Postat av: Elin

Spännande! =)

Dock har jag med bara hört negativt om klotången tyvärr, men väntar med spänning på din uppdatering.

2009-06-16 @ 21:55:06
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Alex

Ohh, jag är jättenyfiken - jag har alltid problem m min Bruno när det är dax för kloklippning! Ta gärna med dig tången på en fika så får jag titta lite närmare på den.

All the best!

Alex

2009-07-01 @ 14:29:00
URL: http://www.mobilblogg.nu/alex
Postat av: Anonym

Vilken väldigt bra blogg du har. Här kommer jag att vara inne och läsa ofta.

Miltons hundhus har jag köpt här i Sollefteå på en affär som heter "Skattkistan". Jag tror att jag betalade 79:- för den.

2009-07-21 @ 16:59:19
URL: http://huliganchihuahuan.blogg.se/
Postat av: klara

Hur är den?! är supernyfiken!!!

2011-01-16 @ 20:04:02
Postat av: Lisa

Hej!

Du skrev för några år sedan om en elektronisk kloklippare som du köpt.

Jag undrar hur det gick ? Fungerade den bra ?

Vår hund har mörka klor så det är svårt att se pulpan.



Mvh Lisa och Bamse

2011-10-01 @ 12:35:48
Postat av: Anonym

Hej!

Du skrev för några år sedan om en elektronisk kloklippare som du köpt.

Jag undrar hur det gick ? Fungerade den bra ?

Vår hund har mörka klor så det är svårt att se pulpan.



Mvh Lisa och Bamse

2011-10-01 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0