Fjäderholmarna

Jag tog en tur tillsammans med Summer ut till Fjäderholmarna idag. Jag skulle bl.a. se en barnmusikal
Den Magiska skogen där min syster medverkar.

Det går båtar antingen från Slussen eller från Nybrokajen som tar en ut till Fjäderholmarna. Resan tar ca 25 min. På den ena båten vi tog, fick man bara sitta med hundar i aktern, men på den andra kunde man sitta var man ville. En tur och retur-biljett kostar 100 kr. Från Nybrokajen går det båtar en gång i halvtimmen.

Det var ganska många hundar på ön, alla kopplade naturligtvis. Vi hittade t.o.m. en "hundbar". Summer var törstig.

Här kommer några bilder från barnmusikalen.

Fjäderholmarna är ett mysigt ställe att åka till även med hund. Så om ni har lust att göra en liten båttur någon dag, så varför inte ta en sväng ut till denna ö?


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte väskan på SEA hund och katt.

Det var den enda dom hade kvar och hade fått in, men den är från Nobby och finns säkert på någon annan butik!

Ha en skön sommar

Christina

2009-07-26 @ 18:26:52
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0