Nyhet: Djurgården - Flickorna Helin & Voltaire

Fick en fråga från en av bloggens läsare ifall caféet Flickorna Helin & Voltaire på Djurgården tillåter att man tar med sig hunden in på caféet även under vintern.

Jag tog kontakt med caféet och de svarade så här: de tar emot gäster med hund, men ibland kan det bli lite trångt bland borden och så finns det de som är allergiker. Så länge det fungerar för övriga gäster är det OK med att ta med våra fyrfota vänner.


Bilden lånad från deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

TACK anneli för du frågade :-) :-) kram

2009-12-29 @ 23:30:28
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

Låter ju bra =)



Kolla in mitt senaste inlägg och se om du kan liste ut vad som finns bakom de censurerade bilderna =) hihi ... =)

2009-12-30 @ 10:48:14
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Kicki

Tyvärr så är dessa jägare så förbenat skjutglada att de förmodligen ska dela upp sig på de 5 regioner som avses. 12.000 jägare delat på 5 revir = 400 galningar i varje zon. Dessa 400 ska sedan dela på 9 individer i 2 zoner samt 3 individer i 3 zoner. Vojne vojne...vad ska detta sluta i...Grrr

2009-12-30 @ 23:44:39
URL: http://keeshond-wolfspitz.se
Postat av: Carolina

Hej.

Jag ville bara tacka för en bra sida angående hund i Sthlm. Kul! Vi har två mastiffer så jag vet inte om vi är lika populära som folk med små hundar :)

2010-01-06 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0