Tisdag den 16 sept

Summer och Romeo har varit dåliga i magen hela dagen. Vet inte om det är hundfodret eller om de har fått i sig något när de har varit ute. Tror att jag imorgon ska gå och köpa det gamla vanliga torrfodret igen. Det har de aldrig haft några problem med.

Ikväll hade jag familjen på middag. Efteråt så hade vi chokladprovning. Chokladen kom från Peru, Equador och West Africa. Har precis gått med i en chokladklubb. Vi kom fram till att den godaste chokladen kom från West Africa och på andra plats kom Equador.

Choklad, speciellt mörk med hög kakaohalt är ju som ni vet jättefarligt för hundar. Så när vi hade provat färdigt, så kollade jag jättenoga så inga bitar hade hamnat på golvet. Det är ju så lätt hänt att man tappar utan att man märker något.

Nu ska jag ta hundarna på en sista tur innan det är dags för oss att gå och lägga oss.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket Anneli! :)

2008-09-17 @ 11:31:38
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Cornelias Cottage

Vilka härliga hundar du har! Själv har jag en pumi som tar sitt jobb som gårdspolis på största allvar!

2008-09-17 @ 12:26:16
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0