Det gör skillnad

att bara ha tre hundar här hemma. I några månader har jag även haft min dotters två hundar boende hos mig. Tänk, 5 chihuahuor som ska gå på promenad fyra gånger, äta mat två gånger (de blir 10 potioner) + en massa lek och bus varje dag. Det blev ganska mycket att göra under den här tiden. Jag ska inte klaga, för min valp t.ex. har ju haft många att busa med. Nu blir det att han får leka lite mer för sig själv. Och det är ju nyttigt det också. För hans mamma o pappa är inte så lekfulla utav sig precis. Speciellt inte mamma Summer som helst bara vill ligga och sova i mitt knä.

Igår hämtade min dotter sina hundar. De blev överlyckliga att ääääntligen få vara med sin matte och komma hem till sitt igen. Speciellt Hera hade blivit så lycklig när hon förstod att hon skulle gå hem, så hon hade sprungit hela vägen från tunnelbanan fram till porten. Och sedan direkt när de kom in i lägenheten, hoppat upp i sängen och krypit in under täcket och somnat. Ja, de är ju för roliga. Här hemma blev det helt plötsligt väldigt tyst och lugnt.

Men min dotters små busvovvar kommer nog snart tillbaka hit och då blir det full fart igen.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

SV: Ja, smyckena är jättefina. Jag ska se om någon svensk butik/webshop som säljer märket vill ta in dem - så man slipper beställa från USA.



Vilken smart blogg, hit kommer jag tillbaka! :)



2008-09-04 @ 22:18:52
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Kristina

Låter väldigt busy

2008-09-24 @ 20:32:00
URL: http://amusebouche.blogg.se/
Postat av: Kristina

Låter väldigt busy

2008-09-24 @ 20:32:01
URL: http://amusebouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0