Öppet hus om lite över en vecka

Ja, vi ska faktiskt ha öppet hus här hemma under några timmar den 29 och 30 november samt den 1 december. Min dotter designar hundkläder, mest till mindre raser. Märket heter Cane Minore. Då ska vi visa täcken, tröjor, västar, halsband, skvättskydd m.m. Naturligtvis kommer det att finnas möjlighet för de som kommer hit att handla lite saker. Kanske blir det en julklapp till sin egen hund eller till någon annans. Matte och husse kommer att bli bjudna på kaffe och hundarna kommer att få en liten godispåse. Ska bli spännande att se hur många som kommer. Här kommer några bilder från Cane Minores kollektion. Är du intresserad, hör av dig!


Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vad kul! Maggsan och jag vill gärna komma, helst den 29 november så vi har första tjing på godbitarna :D

Nu ska vi sova, men det här tänker jag tipsa om i morgon! Kram!

2008-11-20 @ 23:58:25
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Bibi

Jag, min mamma och Nasse kommer gärna, vi behöver en varma tröjor. Vart skall vi komma?

2008-11-21 @ 09:43:24
Postat av: Lena +Humla

Hejtack för tassavtrycket. Tyvärr tror jag att min vovve är lite för vild och för stor för att leka med din sötnos, tyvärr för hon gillar chiuauas.



Ska ta mej till Karlbergsslott snart för att kolla om dte är nån bra rastplats. Gärdet verkar allra bäst med så storaytor... dit ska vi ta oss nån gång.

Jag blir inspirerad av dig..

Lena

2008-11-22 @ 08:19:55
URL: http://humlarum.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Himla fina kläder!!! :-) Skulle vara nåt för min chihuahua Leeloo!!

2008-11-22 @ 20:09:09
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: kirre

hejsan undrar om det finns någon hemsida så man kan kika lite på hundgejerna? bor ju tyvärr lite långt bort annars hade det varit kul att komma och kika :) kram

2008-11-23 @ 09:21:01
URL: http://kirreflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0