Zäta mådde....

lite dåligt i morse. När vi tog den första morgonpromenaden så märkte jag att magen inte riktigt var som den skulle. Men som bl.a. alla hundar gör så började hon genast äta gräs och blad. När vi kom hem så mådde hon illa och sedan var allt bra igen. Det är nog inte så konstigt att de blir lite dåliga i magen med tanke på värmen som vi har nu. Det gäller både för människor och hundar att dricka mycket vatten. Vattenskålen här hemma får man fylla på flera gånger per dag. Romeo säger till när vattnet är slut genom att tugga på vattenskålen. Alla sätt är bra, eller hur?

Min dotter åkte hem till oss på lunchen för att gå ut med "gänget "och sedan ge de mat. Jag hade det ganska lugnt på jobbet, så jag åkte hem lite tidigare. Nu är alla hundarna ute på balkongen. Deras favoritplats!

Vi ska snart ta en kort promenad, hundarna orkar inte vara ute så länge i denna värme, och sedan ska de få lite mat. Vi hörs!Sweaty 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0