Skvättskydd

Ett s.k. skvättskydd kan vara bra att använda av flera olika anledningar. Först och främst kanske man använder det när man är osäker på om hunden kanske tänker "lyfta på benet" när man gå till ett hundcafé eller om man ska hem till någon där hunden inte har varit förut. Men man kan också använda skvättskyddet när man har en löpande tik hemma. När Summer löpte satte jag på Yoda skvättskyddet när jag gick hemifrån, då kunde jag känna mig lugn att Yoda inte skulle försöka para sig med Summer. Naturligtvis tog jag bort det så fort jag kom hem igen. Det är ju inte bra om skyddet sitter på för länge då det blir lite varmt. Här visar jag ett skvättskydd som kommer från Cane Minore. Ganska tufft tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0