Hoppsan!

 Blushy 4 Ibland när vi t.ex. har varit ute så vill Yoda gå in i sovrummet och lägga sig i sin korg som han har där inne. Jag brukar stänga dörren så han får vara lite för sig själv. Så gjorde jag för ett bra tag sedan. Vet faktiskt hur lång tid det hade gått. Nu var det dags att gå ut igen. Jag behövde hämta något i sovrummet och när jag öppnar dörren så kastar sig Yoda ut. Stackarn, han har suttit där inne och inte sagt något. Jag skäms, men jag hade faktiskt glömt bort honom. Han var så törstig när han kom ut. Det är ju så varmt här inne i lägenheten. Hädanefter får jag nog räkna in hundarna emellanåt, så jag inte stänger in någon mer vovve.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh men det är så lätt hänt! Jag har glömt Pompe på uteplatsen ett par gånger och han är alltid jättesur på mig en lång stund efteråt!

2008-07-31 @ 23:39:47
URL: http://hanusi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0