Östermalm: Café Harpaviljongen

Det här caféet är bara öppet under sommaren, men det är verkligen värt ett besök. Det ligger vid Ryttarstadion på Fiskartorpsvägn 29 på Östermalm. I trädgården finns det vattenskålar ifall hunden är törstig. Medans vi hundägare tar en fika mm så brukar hundarna få en liten godisbit av någon ur personalen. Trevligt tycker jag. Om det är dåligt väder så kan man sitta inomhus och ber man riktigt snällt så brukar man få ta med sig hunden in.

Nästa inlägg kommer att handla om Skafferiet som ligger vid Ekoparken på Norra Djurgården

Kommentarer
Postat av: lena

Vurma vid hornstull och polhemsgatan har en vattenskål för hundar... mycket bra. Man får ha hundar med sig ute i allafall...

2008-11-22 @ 08:22:31
URL: http://humlarum.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack för jättebra tips på fikaställen! Det har behövts denna kalla vinter när jag har haft en hundvalp son inte kan lämnas ensam hursomhelst.



Jag tror att Brunogallerian på södermalm, (tunnelbana slussen) är ytterligare ett ställe där man kan fika med hunden. Där har jag sett hundar, och även fikat själv med hund.

2009-01-16 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0