Skvättskydd


Är du intresserad av något här, hör av dig!

Skvättskydd är toppen att använda på sin hanhund om man t.ex. ska gå på hundkafé eller kanske ta med sig hunden hem till några vänner. En del hundar vill lyfta på benet när de kommer till platser som de inte känner igen. Skydden är också bra att ta till om det finns en löptik i närheten. Då behöver man inte vara rädd att det ska bli några tjuvparningar. Skvättskydden stängs med kardborrband som sitter på insidan.

Storleken för de två översta är 40 cm, den mittersta är 30 cm och de två blå är i storlek 18 och 22 cm

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Ja de är mumsiga och gick åt supersnabbt, lammflätor är en annan favorit, vet du var man köper hjortpinnar undrar matte för hon köpte bara EN ENDA på mässan. hur dum får man vara? hon trodde inte jag skulle älska det så mkt, korkat!!!!!!!! Hoppas du vet så ska jag skicka den dumma matte att köpa fler som jag kan kalasa på men tillsvidare får jag nöja mig med lammflätor och lammöra! :-) kram Mio

2008-12-11 @ 21:30:24
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

TACk ska spana in Ellios, har aldrig varit där men hört om butiken av Emma, (vem annars haha) så jag ska dit ngn dag, kanske redan i helgen och införskaffa mer hjortpinnar till Mio om de har så att han förlåter mig att jag inte köpte fler på hundmässan haha!

2008-12-11 @ 23:10:05
URL: http://misscokoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0