Zäta´s tur

Idag blev det Zätas tur att gå på promenad själv med mig. Hon är 1 år och har så mycket energi, så hon behöver verkligen få rusa runt alldeles själv. Vi tog bussen till Ryttarstadion och sedan tog vi av rakt in i Lill-Jans skogen. Vi gjorde lite sökövningar bland träden och stenarna. Mycket uppskattat. Vi smakade på lite blåbär som vi hittade. Ja, jag tror jag gillade blåbären mer än Zäta. Sen gick vi hela vägen hem. Vi hade verkligen tur med vädret för solen sken hela tiden. Nu öser regnet ned.

Imorgon blir det chihuahuapromenad. Jag tror att Summer, Romeo o Hera får följa med då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för trevligt sällskap idag, nästan helt utan regn... Nooni och jag kanske kommer och miljötränar lite med er på cafét i morgon, hoppas det är okej :)

2008-08-10 @ 19:50:47
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: Anneli

Tack själv. Jättekul om ni också kommer i morgon.

2008-08-10 @ 21:11:16
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0