Stövlar och regnjacka...

är det man behövde för att gå på promenad idag. Temp. låg på ynka +15 grader. Brrrr!!! Det är ju fortfarande sommar, eller? Ja, idag var det iallafall kallt ute. Bestämde mig för att bara ta med mig Romeo på promenaden. Vi blev ändå 15 hundar och 7 mattar. Som vanligt tog vi turen genom Lill-Jansskogen som hundarna älskar att rusa runt i. När vi kom fram till fiket för att smaska på pajer mm, så trodde vi först att vi skulle behöva sitta ute på verandan, men personalen fixade så vi alla fick plats inomhus. Underbart! Där satt vi länge, länge. Det var så mysigt. Hundarna var jätteduktiga.

Romeo vill helst gå själv, men när vi var på väg hemåt, så fick jag faktiskt bära honom. Jag tror att det blev lite för mycket av blöta tassar och kall mage för honom. Han riktigt slappnade av där han satt på min arm. Imorgon hoppas jag på lite bättre väder, för jag tänkta ta en sväng för att kolla en eller två hundrastgårdar.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0