Larmet gick!

Jaha, då har vi, jag, Summer och Yoda tydligen satt igång ett larm här på gatan. Ett par portar ifrån där vi bor ligger ett dagis som vad jag förstår har två ingångar. När vi kommer och går förbi den ena porten, som står öppen, vilket den naturligtvis inte ska göra, klockan är ju snart 24, så sätter larmet igång. Både jag och hundarna hoppade högt. Vi blev jätterädda. Vi måste helt enkelt ha gått lite för nära den porten som stod öppen. Det var ett fruktansvärt ljud som ekade över hela gatan. Jag väntade en stund för att se om något vaktbolag skulle dyka upp, men ingen kom och nu är det tyst. Om jag träffar någon som jobbar på dagiset imorgon, så får jag väl förklara vad som hände. Nu ska vi ta och knyta upp svansen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0